سوالات متداول

چگونه سفارش خود را ثبت نماییم؟

برای ثبت سفارشات خود می‌توانید به دو صورت تلفنی و ثبت غیر حضوری سفارشات خود از طریق وب سایت انجام دهید. جهت ثبت سفارشات به صورت تلفنی همواره می‌توانید همه روزه با شماره تلفن های 4924-532-0903 و 9284-008-0914 تماس حاصل فرمایید.

نحوه پرداخت سفارشات ثبت شده به چه صورتی است؟

مشتریان عزیز می‌توانند سفارشات ثبت شده خود را به دو روش کارت به کارت و پرداخت اینترنتی پرداخت نمایند و سفارشات خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

آیا امکان رهگیری سفارشات وجود دارد؟

بله، در تمام مراحل پس از خرید امکان رهگیری سفارشات وجود دارد. جهت رهگیری سفارشات خود همواره می‌توانید از پنل کاربری خود و بخش سفارشات آخرین وضعیت سفارش خود و همچنین کد رهگیری مرسوله خود را دریافت نمایید. 

همچنین می‌توانید با تماس با واحد پشتیبانی سایت از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

مدت زمان تحویل کالا چند روز است؟

پس از ثبت سفارش موفق و دریافت پیامک از سمت مجموعه برق بازاری سفارشات تهران در همان روز و از طریق پیک موتوری و یا تیپاکس به انتخاب مشتری و سفارشات شهرستان از طریق تیپاکس و حداکثر در دو روز کاری تحویل شما خواهد گردید.

در صورت آسیب کالا بعد از تحویل چه اقداماتی لازم است؟

لازم به ذکر است که کلیه سفارشات ارسالی توسط تیپاکس تا سقف مبلغ فاکتور شما، بیمه جبران خسارت می‌گردد. در صورتی که پس از ارسال کالا توسط تیپاکس مرسوله شما به هر نحو دچار خسارت گردد، لازم است بلافاصله پس از تحویل کالا و در همان روز تحویل، با نمایندگی تیپاکس تحویل دهنده اقدام به تنظیم صورتجلسه ورود خسارت به مرسوله نمایید تا مرسوله ارسالی شامل بیمه جبران خسارت گردد.

آیا امکان مرجوعی فاکتور وجود دارد یا خیر؟

با عنایت به ثبت کلیه سفارشات در سامانه مالیاتی، امکان مرجوعی کالا به هیچ عنوان وجود ندارد.